ZWROTY I REKLAMACJE
Reklamacje
Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, tel. 533300978, e-mail: ks_817@domksiazki.pl
a) niezwłocznie w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki,
b) w ciągu 3 dni od daty odebrania przesyłki przy stwierdzeniu uszkodzenia mechanicznego (np. zagięte rogi) zamawianego towaru,
c) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki przy stwierdzeniu wady technicznej (np. niezadrukowane strony lub błędy w druku) zakupionego towaru,
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub za zgodą Klienta inny z oferty . Jeśli nie będzie możliwe przesłanie towaru pełnowartościowego lub innego z oferty (za zgodą Klienta), Sklep zwróci pieniądze.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca w ciągu 5 dni po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
Zwracany towar nie może być używany, kopiowany ani w żaden sposób zniszczony. Zwracane przez Klienta produkty muszą być kompletne jeśli były zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem, nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii, usunięciu zabezpieczeń lub zniszczeniu pudełka.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na polskie konto wskazane przez Klienta po otrzymaniu zwrotu .
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Adres wysyłki zwrotu towaru to adres, pod którym działa sklep internetowy.
W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.